Data e postimit: 2017-12-26 21:46:04
Lexime: 12607
Mesazhi i "Fjalët e qiririt"
Lloji: Analize letrare
Tema: Mesazhi i poezise se Naim Frashërit shprehur me kaligramë
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Avni Rustemi
Klasa: 9A
Qyteti: Kukês
E-mail: Kevin.cika@live.com


||||||||||||DHE|||||||||||||||
||||||||T||||||||||||P||||||||||||
|||||||||A||||||||||||O|||||||||||
||||||R||||||||||||||||E||||||||||
||||||P|||||||||||||||Z|||||||||||||
|||||||E||||||||||||||I|||||||||||||
|||||||||V||||||||||T|||||||||||||
||||||||||||E||||||||Ë||||||||||||||
||||||||||M||||||||E|||||||||||||||||
|||||||||ZVE||||||||||||MIA|||||||||||
|||||||||||RË|||||||||||||||DHE|||||||||
|||||||||||NJE||||||||||||||||TI|||||||||
||||||||||||||TË|||||||||||||ÇLI|||||||||||
|||||||||||||DRI|||||||||||||ROJ||||||||||||
||||||||||||||JAP||||||||||||NGA|||||||||
|||||||||||||||||TU||||||||||||PRA||||||||||
||||||||||||||||||QË||||||||||||||PA||||||||
||||||||||||||||DUA||||||||||||MBE||||||||
||||||||||||||||UNË|||||||||||||||TJA||||||||

Vepra te ngjashme
Autori: Selina Temko · Lloji: Analize letrare · Tema: Kush pret nje peme , pret nje jete!!!
Eh, e cfare jane pemet per ne? Sigurisht qe pemet jane gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse pa to ne nuk do mund te jetonim. Pemet na falin qetesi dhe per me teper nje butesi te paharrueshme.Ne kurre nuk duhet ti presim pemet sepse pemet jane burim i...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, liria, forca e lirise
Është e drejta e gjithkujt të jetë i lirë në mendime por edhe në veprim. Liria është e rëndësishme dhe ka vlerë të madhe se pa liri jeta nuk ka kuptim. - Është e vështirë të shkruhet me fjalë; ajo duhet të përjetohet. Liria është r...
Autori: Liza · Lloji: Analize letrare · Tema: Prometeu
Miti i Prometeut permbledh historine e cdo heroi qe ka egzistuar... Prometeu njihet si krijuesi i njeriut te pare prej balte dhe titani qe solli "zjarrin e zhvillimit" njerezimit... Zjarri ishte privilegji i vetem i perendive por Prometeu duke mos dashu...
Autori: Sara Terbunja · Lloji: Analize letrare · Tema: mesuesi im babi im etj.
Kam nje mesues kam nje baba mesuesi me mesoi babi me edukoi keshtu qe nje dite une do ti falenderoj mesues e baba une do ti nderoj
Autori: Erbuna Hajdari · Lloji: Analize letrare · Tema: Jeta
Ndonjëher jeta të bënë të lumtur, ndonjëher të bënë ta urresh edhe veten. Ndonjëher lodhesh,lodhesh duke parë veten si zhgënjehesh nga personat që i don dhe i vlerson, lodhesh duke ecur me kokën lartë sikur asgjë ska ndodhur, por në fa...
Autori: arta ajazi · Lloji: Analize letrare · Tema: un
un nje dit po lexoja nje tregim per shoqerin ne ate tregim shkruante qe shoqeria ne jeten tende mund te shkaterroj gjithqka por edhe mund ta bej jeten si ne endrrat e tua te cilat ke pasur deshir gjithmon te behen realitet nje dit un pas nje kohe te gjat ...
Autori: arbnora gashi · Lloji: Analize letrare · Tema: libri miku me i mir i njeriut
libri eshte miku me i mir i njeriut nje shtepi pa liber eshte si nje njeri pa shpirt te lexosh liber do te thot te duash jeten te duash te verteten libri eshte mesuesi me i dashur i njeriut aji as nuk te rra as nuk te qorton mor vetem te meson ndrysh te e...
Autori: Klaudjo · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuri e pamundur
Filloi te numeronte , 38 39 40 41... e keshtu me radhe . Mundohej qe ta harronte ate , por ishte e pamundur , ajo ishte breda tij . Por tashme gjendej i vetem , ne nje dhom te vogel . Midis 4 mureve. Nje dhom teper e ftohte , dukej boshe . Duart e tij ish...
Autori: nejda · Lloji: Analize letrare · Tema: atdheu
-Milosaoja, djali i sundimtarit të Shkodrës në shekullin XV,dashurohet me Rinën e varfër, të bijën e Kallogresë, dhe për hir të kësaj dashurie ndeshet me paragjykimet patriarkale dhe klasore. -Atdheu rrezikohet nga turqit dhe Milosaoja niset ...
Autori: Erlona Nrecaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Kosova
Oj Kosova ime e dashur, Sa mall kam për ty, Ti je atdheu im, Me plot gjelbërim. Gjithë ato male , Ty Kosovë të bëjnë krenar, Me mijëra njerëz, Të duan e të lavdërojnë, Ti je atdheu im i dashur, Më i bukuri që kam parë,...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosoven
Kosov nanë unike Kosov nanë sa me meqme je me asnje shtet kurr ske pas problem veq kan kqyr met nxerr problem e me vra e me te ple si kasapnic a po ju pengon gjuha shqipe se jemi shqiptar veq po kqyr serbi me na zhduk ni popoull shqiptar e ka msu g...
Autori: arbnora arta · Lloji: Analize letrare · Tema: vajza e vogel
ishte nje her e nje koh nje vajz e vogel ajo kishte vetem gjyshen e saj prinerit i kishte gjithmon te zen me pun ajo nje dit duke luajtur ne oborrin e shkolles e theu kemben dhe drejtori i shkolles i lajmroi te afermit e saj kur erdhi gjyshja e saj kur e ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Ese rreth veprës "Kush e solli Doruntinën "
"Kush e solli Doruntinën" është një novelë shumë e njohur e shkruar nga Ismail Kadare.Ajo ka veçori dhe detaje të përbashkëta me baladën "Kostandini dhe Doruntina".Disa nga këto janë: personazhet e Doruntinës,mamasë,subjekti i ngjashëm,etj...
Autori: Blerta Sinanaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Ki shpresa
Gjithmone shpreso mos i humb shpresat sepse jeta ka shum sfida dhe ne duhet ti perballojme ato sfida .Gjithemone duhet ta kesh shpresen dhe durimin te shpresosh per nje te ardhme sa me te mire do te thot te lexosh te durosh qe ta arrish ate qe deshiron do...




Komentet e fundit!

Emri: RUDINA
Email: rudina_asllanaj@yahoo.com
Komenti: UNË DUA QË TU JAP DRITË NJERËZVE ME VEPRAT DHE POEZITË E MIA DHE TI ÇLIROJ NGA PRAPAMBETJA

Emri: Emili Capi
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: Tarpeve mzve re nje te dri jap tu qe dua une. Dhe poezite e mia dhe ti cliroj nga prapambetja. Keshtu ke shkruar per mendimin tim.

Emri: Anisa Bardhoshi
Email: anisabardhoshi1@gmail.com
Komenti: mu deshen 20 minuta per ta kuptuar hahaha

Emri: haqif
Email: hysmetiigjilessemozessedranios@gmail.com
Komenti: se car ke shkrujt nuk e di ja ke fut kot plako ja ke fut kot

Emri: Kevin Çika
Email: Kevin.cika@live.com
Komenti: Dua të sqaroj diçka.Këtë krijim të nxjerrë nuk e kam shkruar si formë vetëvlerësimi për mua (duke marrë parasysh se edhe unë po botoj vepra në këtë website.)Nuk doja të krahasoja askënd dhe as nuk kisha qëllim.Thjesht bëra një kaligramë në formën e qiriut,për të treguar mesazhin e poezise"Fjalët e Qiriut".Në një formë origjinale.Si dhe nuk kam dashur të fyej asnjë. Shënim.(Mbusha hapësirat me viza sepse kaligrama nuk realizohej fare)



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com